verf & behang tegen interessante prijzen leveranciers zoals Trimetal, Sikkens & Mathys voor 16.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden gratis verzending vanaf € 100,00 gratis (kleur)advies als wij bij jou komen schilderen
Op deze pagina hebben we enkele veelgestelde vragen voor jou verzameld. Denk aan vragen over bestellen, verzenden en retourneren. Mocht je niet meteen een passend antwoord vinden, raden we je aan om ons een seintje te geven.
Om (standaard) wit of een kleur te bestellen, kan je in onze webshop terecht. Je kiest dan voor een kleurvariant. Die is eveneens van toepassing als je zuiver wit (RAL 9010) wil bestellen. Wit wil immers zeggen dat er geen pigment aanwezig is.
Navigeer naar de productpagina van de verf die je wil bestellen en vul daar de kleurcode in. Let erop dat je zo compleet mogelijk antwoordt. Vermeld bijvoorbeeld RAL 9005 in plaats van 9005 of Flexa 1050 in plaats van 1050. Vind je het makkelijker om de kleurnaam te noteren? Dan kan dat zeker. Probeer ook daar zoveel mogelijk informatie door te geven. Wanneer we toch nog over de correcte kleur zouden twijfelen, zullen we je contacteren.
Regelmatig krijgen we de vraag of we via een foto een kleur kunnen achterhalen. Helaas gaat dat niet, aangezien de kleur op ons beeldscherm er hoogstwaarschijnlijk anders uitziet dan in realiteit. Zo toont een foto die bij zonnig weer genomen is vaak al een andere kleur dan een foto bij schemerlicht of regenweer. De kans is dus groot dat je niet exact dezelfde kleur zal krijgen – en dat willen we natuurlijk niet!
Maar hoe vind je dan de goede kleur? Kijk allereerst of je verfpot nog hebt staan. Bij opgekleurde verf plakt er normaal gezien een stickertje met de kleurcode. Die code kan je dan invullen gedurende je bestelling. Een andere optie is om een kleurenwaaier te kopen of te huren. Ten derde kan je naar onderstaande sites surfen:
https://www.mathyspaints.eu/files-mathys/Product_van_de_maand_MM/2022_03_Nature_trends/TREND22.pdf
Via onderstaand overzicht kan je inschatten wanneer je precies moet bestellen. Houd er rekening mee dat de gemiddelde levertijden slechts een indicatie zijn; afwijkingen zijn mogelijk. Hoe langer op voorhand je bestelt, hoe zekerder je bent dat je bestelling op tijd toekomt.
Als je niet per overschrijving betaalt:
Jij bestelt |
Wij verwerken je bestelling * |
De bezorger levert ** |
op maandag voor 16.00 uur |
op maandagnamiddag |
op dinsdag of woensdag |
op maandag na 16.00 uur |
op dinsdagochtend |
op woensdag of donderdag |
op dinsdag voor 16.00 uur |
op dinsdagnamiddag |
op woensdag of donderdag |
op dinsdag na 16.00 uur |
op woensdagochtend |
op donderdag of vrijdag |
op woensdag voor 16.00 uur |
op woensdagnamiddag |
op donderdag of vrijdag |
op woensdag na 16.00 uur |
op donderdagochtend |
op vrijdag of maandag |
op donderdag voor 16.00 uur |
op donderdagnamiddag |
op vrijdag of maandag |
op donderdag na 16.00 uur |
op vrijdagochtend |
op maandag of dinsdag |
op vrijdag voor 16.00 uur |
op vrijdagnamiddag |
op maandag of dinsdag |
op vrijdag na 16.00 uur |
op maandagochtend |
op dinsdag of woensdag |
in het weekend |
op maandagochtend |
op dinsdag of woensdag |
op een feestdag |
op de eerstvolgende werkdag |
één à twee werkdagen later |
* Dit geldt als je artikel bij ons in voorraad is. Het gebeurt namelijk wel eens dat we een product uit ons magazijn moeten laten komen. Dan kan de levering een dag langer duren.
** Dit is naar verwachting. Bezorgtijden wijken soms af door drukte, buiten onze invloed om.
Als je wel per overschrijving betaalt, dien je bij bovenstaand schema telkens twee à drie werkdagen extra te rekenen.
Als je niet per overschrijving betaalt:
Jij bestelt |
Wij verwerken je bestelling * |
De bezorger levert ** |
op maandag voor 16.00 uur |
op maandagnamiddag |
op woensdag of donderdag |
op maandag na 16.00 uur |
op dinsdagochtend |
op donderdag of vrijdag |
op dinsdag voor 16.00 uur |
op dinsdagnamiddag |
op donderdag of vrijdag |
op dinsdag na 16.00 uur |
op woensdagochtend |
op vrijdag of maandag |
op woensdag voor 16.00 uur |
op woensdagnamiddag |
op vrijdag of maandag |
op woensdag na 16.00 uur |
op donderdagochtend |
op maandag of dinsdag |
op donderdag voor 16.00 uur |
op donderdagnamiddag |
op maandag of dinsdag |
op donderdag na 16.00 uur |
op vrijdagochtend |
op dinsdag of woensdag |
op vrijdag voor 16.00 uur |
op vrijdagnamiddag |
op dinsdag of woensdag |
op vrijdag na 16.00 uur |
op maandagochtend |
op woensdag of donderdag |
in het weekend |
op maandagochtend |
op woensdag of donderdag |
op een Belgische feestdag |
op de eerstvolgende werkdag |
twee à drie werkdagen later |
op een Nederlandse feestdag |
zoals op een gewone werkdag wanneer het geen feestdag in België is |
twee à drie werkdagen later |
* Dit geldt als je artikel bij ons in voorraad is. Het gebeurt namelijk wel eens dat we een product uit ons magazijn moeten laten komen. Dan kan de levering een dag langer duren.
** Dit is naar verwachting. Bezorgtijden wijken soms af door drukte, buiten onze invloed om. De goederen vertrekken altijd vanuit België. Bij internationale zendingen wordt er soms vertraging in het internationale sorteercentrum opgelopen.
Als je wel per overschrijving betaalt, dien je bij bovenstaand schema telkens twee à drie werkdagen extra te rekenen.
Gelieve ons aan te spreken, zodat wij de levertermijn kunnen inschatten. We doen ons best om zo snel mogelijk te leveren. Als we merken dat dat niet lukt, laten we je iets weten. Wil je er zeker van zijn dat je verf tijdig geleverd wordt? Stuur dan een mailtje naar info@deverfexpert.be. Je kan ons tevens telefonisch bereiken op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 09.00 uur tot 12.00 uur en van 13.30 uur tot 17.30 uur. Op woensdag zijn we van 09.00 uur tot 12.00 uur bereikbaar.
Gemiddeld leveren we binnen de twee werkdagen. Bestellingen die voor 16.00 uur binnenkomen, zetten we dezelfde dag nog klaar voor de bezorgdienst. Die verwerkt de zending vervolgens ’s avonds of de volgende dag en levert die ten slotte bij jou – ofwel op de dag van de verwerking, ofwel de dag erna.
Wie na 16.00 uur bestelt, rekent best op twee tot drie werkdagen. Bestel je vanuit het buitenland? Dan kan de levering nog een dag langer duren, omdat je pakket meerdere postcentra moet passeren.
Als je via overschrijving betaalde, hou je best een vertraging van een paar dagen in het achterhoofd. We kunnen je order immers pas versturen wanneer we je betaling ontvangen hebben. Bij sommige banken kunnen daar enkele werkdagen over gaan.
Het kan ook voorvallen dat we een product uit ons magazijn moeten laten komen en dat je bestelling daardoor een dag later geleverd wordt. Heel soms hebben we een artikel niet (meer) in voorraad en moeten we het bij onze leverancier bestellen. In dat geval zal je wat langer moeten wachten, afhankelijk van de beschikbaarheid bij de leverancier. Gelukkig komt dat niet vaak voor.
We doen in ieder geval steevast onze uiterste best om je bestelling spoedig te bezorgen. Wanneer dat uitzonderlijk niet lukt, verwittigen we je. Wil je er zeker van zijn dat je bestelling tijdig geleverd wordt? Stuur dan een mailtje naar info@deverfexpert.be. Wanneer je dus op zaterdagochtend wil beginnen te schilderen, bestel je best ten laatste op woensdag voor 16.00 uur, zodat je normaliter op vrijdag je bestelling in huis hebt.
Je kan aan de slag met je aangekochte producten! Veel succes!
In de winkelwagen, boven het totaal en de bestelknop, staat een veld ‘Voer kortingscode in’. Dat veld kan je openklikken, waarna je je code kan invullen en op de knop ‘Korting toepassing’ kan klikken. Vervolgens verschijnt er een melding die bevestigt dat je korting succesvol werd toegepast. Zo eenvoudig is het!
Het zou kunnen dat je transactie verlopen is, bijvoorbeeld omdat je de betaling niet op tijd afgerond hebt of omdat je verbinding verbroken werd. Een andere optie is dat je de algemene voorwaarden niet geaccepteerd hebt. Ook dan kom je op een 404-pagina in plaats van op de betaalpagina terecht.
Wat kan je doen…
Dan heb je een orderbevestiging in je mailbox gekregen. Je kan de bevestiging net zo goed nagaan door op onze site in te loggen en naar bestellingen te navigeren. Daar zie je jouw bestelling bovenaan de lijst staan met de status ‘open’ en daaronder de betalingsstatus ‘in progress’. In dat geval kan je het volgende doen:
Dan is je bestelling niet gelukt. Waarschijnlijk heb je dan de algemene voorwaarden niet geaccepteerd. In dat geval kan je gewoon best opnieuw proberen. Zodra we je betaling ontvangen hebben, wordt je bestelling verwerkt. Houd er rekening mee dat het bij betalingen via overschrijving enkele werkdagen kan duren vooraleer die bij ons binnenkomen.
Kom je er toch niet helemaal uit of lukt het niet om te bestellen? Laat dan van je horen via info@deverfexpert.be. We kunnen je bestelling ook voor jou opstarten en je daarna een betaalverzoek sturen.
Bestelde je als bedrijfseigenaar? Dan ontvang je standaard een factuur wanneer we je bestelling afronden. Bestelde je als particulier? Dan kunnen we helaas geen factuur voor je opmaken. Wel kan je in je account al je voltooide bestellingen terugvinden. Heb je toch een document nodig waarop alle prijzen vermeld staan? Stuur dan een mailtje naar info@deverfexpert.be. Wij bezorgen je graag een leveringsnota.
Als er in je spamfolder geen mail zit en je er zeker van bent dat de betaling goed verlopen is, zit er meestal een foutje in het e-mailadres dat je invulde (bv. @gmial.com). Een tikfoutje is nu eenmaal snel gemaakt. Geen zorgen! Wij zetten het weer voor je recht.
Je hoeft louter onze klantendienst te contacteren. Doe dat bij voorkeur per mail, zodat we meteen het correcte e-mailadres hebben. We kunnen dat vervolgens in ons bestand aanpassen. Je mag dan alle daaropvolgende communicatie – zoals de verzendbevestiging en de track-and-tracecode – netjes in je mailbox verwachten.
Heb je net besteld en zie je op je orderbevestiging dat je de verkeerde kleurcode hebt ingetypt? Heb je bovenop je verf nog een extra verfroller nodig? Of wilde je eigenlijk slechts één in plaats van tien liter verf bestellen? Dan kan je je bestelling nog wijzigen, maar snel zijn is de boodschap – zeker als het om gekleurde verf gaat.
Zodra je verf werd gekleurd, kunnen we de bestelling niet meer aanpassen. In dat geval kan je best onmiddellijk met onze klantendienst bellen. ’s Avonds, in het weekend of op feestdagen stuur je best een mailtje naar info@deverfexpert.be met in drukletters WIJZIGING en je ordernummer in het onderwerp. Zo zien we je mailtje meteen in onze inbox staan.
Wanneer je bestelling de deur al uit is, kunnen we uiteraard niet veel meer aanpassen. Je kan ons wel nog aanspreken als je extra artikelen wil bestellen.
Producten die bij ons in stock zijn, worden dezelfde dag nog verstuurd.
Vanaf je pakket door de bezorgdienst wordt opgehaald, ontvang je van ons een mail dat je bestelling onderweg is. De status van de track-and-tracecode verandert echter pas wanneer je pakje bij de post wordt ingescand. Dat staat meestal in de late avond of ’s nachts gepland.
Er zit dus soms een aantal uur tijdverschil op de statussen, waarbij je pakje bij ons al vertrokken is en pas ’s nachts gesorteerd wordt. De volgende dag kan je opnieuw naar de status kijken. Blijft die onveranderd? Stuur dan een mailtje naar info@deverfexpert.be. Wij gaan met plezier voor je na wat er aan de hand is.
Of je verzendkosten dient te betalen, hangt af van waar je pakket naartoe gestuurd wordt. Daarnaast betaal je vanaf € 100,00 sowieso geen verzendkosten meer. Hieronder zetten we alle praktische informatie voor je op een rij:
Een verzending naar België, Nederland en Luxemburg is gratis vanaf € 100,00. Voor een bestelling tot en met € 98,99 rekenen we € 7,00 verzendkosten aan.
Voor leveringen in Frankrijk rekenen we € 34,90 aan. De verzending verloopt via bpost.
Gelieve ons te contacteren voor een offerte op maat.
Voor grotere pakketten van meer dan 30 kg kunnen de leveringskosten variëren. Wij geven je dan sowieso een seintje.
Je bestelling kan je op afspraak afhalen nadat je gemaild hebt naar info@deverfexpert.be. Je hoeft dan uiteraard geen verzendkosten te betalen. Kies tijdens de check-out voor de optie ‘afhalen’.
Bestelling verwerken
We werken je order meteen af zodra de betaling bij ons geregistreerd wordt. Online betalingen komen sneller binnen dan bankoverschrijvingen. Bij een overschrijving versturen wij je bestelling als het verschuldigde bedrag op onze rekening staat. Dat kan twee tot drie werkdagen duren.
Bestelde je op een werkdag voor 16.00 uur? Dan zal je bestelling normaal gezien dezelfde werkdag nog de deur uitgaan. Heel af en toe moeten we een artikel uit ons magazijn laten overkomen of bestellen, wat een langere wachttijd oplevert. Bij grote vertragingen verwittigen we je. Geen nieuws is dus goed nieuws.
Bestellingen die tijdens het weekend of op Belgische feestdagen doorkomen, verwerken we de eerstvolgende maandagochtend.
Levertermijn
In 95 % van de gevallen komt je bestelling gemiddeld binnen de twee werkdagen aan – te rekenen vanaf we je betaling ontvangen hebben. Als je voor 16.00 uur bestelt, kan dat zelfs al de volgende werkdag zijn. Woon je in Nederland? Dan hou je best rekening met een dagje extra. De meeste van onze bestellingen worden door bpost verzonden. Je krijgt dan een mail met een trackingnummer waarmee je je pakket kan volgen.
Voor landen buiten de Benelux verschillen de levertijden per bestemming. Meestal worden de pakketten naar buitenlandse bestemmingen binnen drie à zeven werkdagen bezorgd – te rekenen vanaf we je betaling ontvangen hebben.
Grote bestellingen en bussen van 25 liter versturen we met een lokale koerier. Die houdt je dan op de hoogte van de levertijd. Sommige producten hebben een langere levertijd. Die staat dan op de productpagina aangegeven.
Je bestelling doorloopt een aantal stappen:
Wacht je toch al een tijdje op je bestelling en wijzigt er niets aan de verzendstatus? Dan is het belangrijk dat je ons verwittigt, want wij krijgen er geen melding van. Als je ons contacteert, kunnen we samen met jou uitzoeken wat er aan de hand is en indien nodig een oplossing aanreiken.
Ligt je afleveradres in België? Dan zal de postbode ofwel de bestelling bij een van je buren proberen af te leveren ofwel weer meenemen en een melding in je brievenbus achterlaten. Later kan je je pakket dan in het dichtstbijzijnde postpunt ophalen. Waar die postpunten precies gelegen zijn, kan je nagaan op www.bpost.be. Je kan ook op voorhand je levervoorkeuren via deze link instellen.
Dat kan zeker! Als je in de buurt van Berlare woont en je bestelling wil komen ophalen, kies je gedurende het afrekenen voor de optie ‘afhalen’. Je krijgt dan een mail zodra je producten hier klaarliggen. We vragen je wel om altijd een afspraak te maken.
Ons adres is Muizestraatje 1, 9290 Berlare.
In je account kan je je bestelling enkel bekijken. Annuleren gaat daar niet. Als je toch een bestelling wil annuleren, vragen we je om onze klantendienst te contacteren door een mailtje te sturen naar info@deverfexpert.be. Je antwoordt dan op het mailtje met de orderbevestiging. Zo hebben wij meteen alle gegevens van de bestelling. Voeg wel in drukletters ANNULATIE toe in het onderwerp.
Bestelde je gekleurde verf? Dan kan je ons best zo snel mogelijk opbellen voor een annulatie. Als de verf al gekleurd of verzonden is, kan je niet meer annuleren. In bepaalde gevallen kan je eventueel wel nog je bestelling retour zenden. Daarover lees je meer in artikel 6, 7 en 8 van onze algemene voorwaarden.
Als je je order op tijd laat annuleren, terwijl het al betaald was, zetten we de terugbetaling voor jou in gang. Je mag ten laatste binnen ongeveer 30 kalenderdagen het bedrag op je rekening verwachten.
Betaalde je via overschrijving? Dan schrijven we het bedrag over naar de rekening waarvan we het ontvingen. Betaalde je langs een andere weg? Dan verloopt de terugbetaling langs onze betaalprovider. Je zal zien dat je de terugbetaling ontvangt op de rekening waaraan je betaalmethode gekoppeld is.
Annuleer je nog tijdens het afrekenen (dat wil zeggen dat je de check-out verlaat zonder te betalen)? Dan is er geen terugbetaling, aangezien je niet betaald hebt. Je hoeft dan verder niets te doen. Misschien krijg je wel nog betaalherinneringen.
In onze algemene voorwaarden vind je de volgende informatie:
“Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende veertien werkdagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product louter in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.”
Wat wil dat nu zeggen in “gewone” taal? Wel, als je bij ons bestelt, heb je vanaf dat de verf bij jou is toegekomen altijd nog ruim twee weken om je te bedenken en eventueel je bestelling naar ons terug te zenden. Natuurlijk zijn er wel een paar voorwaarden, bijvoorbeeld dat je de bestelling terugstuurt zoals je ze van ons hebt gekregen (voor zover dat mogelijk is). Je mag de verfpot wel openen om te kijken of je hem misschien toch nog kan gebruiken, maar je mag er niet eerst de helft van je muur mee schilderen. Daarnaast zijn er nog enkele dingen die je niet kan terugsturen. Daarover lees je meer in de volgende paragraaf.
Over de uitsluiting van het herroepingsrecht lees je het volgende in onze algemene voorwaarden:
Opnieuw even vrij vertaald, aan de hand van enkele voorbeelden: als je verf bestelt in kleur – zelfs in witte tinten zoals RAL 9010 of RAL 9016 – kleuren wij speciaal voor jou een bepaald artikel in een specifieke kleur. Die verf kan je niet meer terugsturen naar ons, omdat de kans heel klein is dat we iemand anders nét die kleur in nét dat type verf wil bestellen.
Als je een artikel bestelt dat niet in onze webshop staat, is het niet meer mogelijk om het nog terug te sturen, aangezien we dat alleen voor jou besteld hadden. Ook als je de verfpot hebt laten vallen en hij ernstig beschadigd is, is het niet de bedoeling dat je hem nog terugstuurt naar ons. Twijfel je of je iets al dan niet kan retourneren? Laat dan vrijblijvend van je horen.
Wanneer je een product wil retourneren, vragen we je eerst een retouraanvraag in te dienen via info@deverfexpert.be. Afhankelijk van de reden waarom je je bestelling retour stuurt, zullen wij je ofwel een retouretiket bezorgen ofwel vragen om de bestelling zelf terug te sturen.
Als de fout bij ons ligt, betaal je vanzelfsprekend geen retourkosten (bv. als we de verkeerde kleur of inhoud leverden). Zodra je ons verwittigt, bezorgen we je een retouretiket.
Stuur je je bestelling terug omdat die tijdens het transport beschadigd werd? Ook dan hoef je geen retourkosten te betalen. Wij sturen je een retouretiket en regelen alles met de bezorgdienst. Is de verpakking een klein beetje beschadigd, maar kan je je bestelling nog perfect gebruiken? Dan hoef je ons niet te contacteren. Is er iets meer schade, maar niet zodanig veel dat je je bestelling echt zou willen retourneren? Dan loont het de moeite om ons toch te contacteren. We bekijken dan wat we voor jou kunnen doen.
Stuur je je bestelling om nog een andere reden terug? Dan begrijp je waarschijnlijk wel dat jij de retourkosten dient te vergoeden. In dat geval zorg je dus zelf voor de retourzending.
Het is cruciaal dat je je retourzending heel goed inpakt, aangezien het in de meeste gevallen om potten verf gaat. Daarnaast kunnen we een eventuele terugbetaling pas uitvoeren wanneer we jouw bestelling in de originele staat teruggekregen hebben. Het ideale scenario is dat je onze verpakking hergebruikt. Heb je die niet meer? Let dan zeker op het volgende:
Vergeet niet om een briefje met je naam en ordernummer in de doos te stoppen. Zo weten we bij ontvangst over welke retourzending het gaat. Nog handiger is dat je de mailcommunicatie tussen ons en jou over de retourzending afdrukt en bijvoegt. Als je zelf de retourzending regelt, kan je je pakket(ten) als volgt adresseren:
De Verfexpert
Muizestraatje 1
9290 Berlare
België
Heb je je bestelling geretourneerd en heb je recht op een gedeeltelijke of volledige terugbetaling? Dan mag je die zo snel mogelijk verwachten. Concreet is dat ten laatste binnen de 30 kalenderdagen. Als je via een overschrijving betaalde, maken wij het bedrag weer over naar de rekening waarvan wij het ontvingen. Als je een andere betaalmethode koos, verloopt de terugbetaling via onze betaalprovider. In dat laatste geval ontvang je de terugbetaling op de rekening waaraan je betaalmethode gekoppeld was.
Als de fout bij ons ligt, betaal je vanzelfsprekend geen retourkosten (bv. als we de verkeerde kleur of inhoud leverden). Zodra je ons verwittigt, bezorgen we je een retouretiket.
Stuur je je bestelling terug omdat die tijdens het transport beschadigd werd? Ook dan hoef je geen retourkosten te betalen. Wij sturen je een retouretiket en regelen alles met de bezorgdienst. Is de verpakking een klein beetje beschadigd, maar kan je je bestelling nog perfect gebruiken? Dan hoef je ons niet te contacteren. Is er iets meer schade, maar niet zodanig veel dat je je bestelling echt zou willen retourneren? Dan loont het de moeite om ons toch te contacteren. We bekijken dan wat we voor jou kunnen doen.
Stuur je je bestelling om nog een andere reden terug? Dan begrijp je waarschijnlijk wel dat jij de retourkosten dient te vergoeden. In dat geval zorg je dus zelf voor de retourzending.
Als je zuiver wit of RAL 9010 bestelde, krijg je een ietwat gebroken wit toegestuurd. Dat is geen foutje, al geven we toe dat de benaming zuiver wit een beetje verwarrend kan zijn. De populaire variant is namelijk niet 100 % wit. Er zit ook een klein beetje pigment in, waardoor de tint iets warmer oogt. Daarom bestel je verf in RAL 9010 bij ons ook als ‘kleur’. In tegenstelling tot de witte variant die we apart verkopen en die wel volledig wit is, zonder pigment. Wil je dus echt spierwitte verf bestellen? Zoek dan naar de variant met ‘wit’ in de titel.
Hoe graag we ook zouden willen van niet, soms maken we eens een foutje. Het gebeurt af en toe dat je de verkeerde kleur ontvangt (bv. RAL 9001 in plaats van 9010), een verkeerde verpakking krijgt (bv. 2,5 liter in plaats van 5 liter) of gewoon een volledig verkeerd artikel krijgt (bv. Rubbol Primer in plaats van Rubbol BL Primer). Niet leuk voor jou, maar evenmin voor ons!
Laat ons spoedig telefonisch of per mail weten wat er fout ging met je bestelling. Op die manier kunnen we de fout voor je rechtzetten. We zullen je waarschijnlijk voorstellen om alsnog het juiste product in ontvangst te nemen ofwel een terugbetaling regelen. Dat hangt af van welke misser we gemaakt hebben en wat jouw eigen wensen daarin zijn.
Soms kan het gebeuren dat een product tijdens het transport beschadigd geraakt. Het eerste wat je dient te doen, is ons op de hoogte brengen per mail – liefst binnen de drie dagen na de levering. Het volgende hebben we van je nodig:
Met die info kunnen wij onze bezorger contacteren en een geschikte oplossing voor je zoeken. Denk aan de verf opnieuw versturen en (een deel van) het bedrag terugbetalen. Wat we voorstellen, hangt af van de schade en van je persoonlijke voorkeuren. We stemmen altijd samen met je af wat voor jou het beste uitkomt. In dringende gevallen stuur je best een mail naar info@deverfexpert.be.
Ontving je een bestelling, maar ontbreekt er een product? Aan de hand van de stickers die we op onze dozen kleven, kan je makkelijk zien of je alles ontvangen hebt. Daarop staat: pakket X van X én of we je bestelling al volledig verstuurden. Als er nog een pakket ontbreekt, komt dat waarschijnlijk een van de volgende dagen bij je aan. Is dat niet het geval? Aarzel dan niet om ons te contacteren, zodat we kunnen nagaan wat er aan de hand is.
Heb je alle pakketten wel degelijk ontvangen, maar mist er toch nog een product? Kijk dan even je orderbevestiging na. Heb je het product wel besteld, maar zat het er toch niet bij en heb je ons verder niet gehoord? Dan zijn we het waarschijnlijk vergeten. Laat ons iets weten en wij regelen een oplossing voor jou!
We hopen altijd van niet, maar in bepaalde situaties kan je een klacht hebben. Is dat zo? Dan zouden we het fijn vinden dat je ons eerst contacteert. We proberen dan samen met jou naar een oplossing te zoeken. Geraak je er met ons toch niet helemaal uit? Dan kan je je in België tot de consumentenombudsdienst van de FOD Economie wenden. Op www.safeshops.be kan je evengoed een klacht melden. Onze volledige klachtenregeling kan je in onze algemene voorwaarden nalezen.
Bestel je producten dan in onze webshop!